Nastavení soukromí

Pro poskytování služeb používáme soubory cookies. Některé z nich jsou pro fungování webu nutné, zatímco jiné nám pomohou vylepšit váš uživatelský zážitek a rychleji vás navést k tomu, co právě hledáte.
Souhlasíte s používáním všech cookies? Svůj souhlas můžete snadno definovat kliknutím na tlačítko Přijmout vše Další informace Přijmout vše Nastavení
Informace o objednávkách poskytujeme pouze elektronicky ZDE

Fulltextové vyhledávání

Doprava zdarma Poradenství
Napište Ježíškovi zapůjčení nýtovačky

Vyhledání podle moto

Vyhledání podle typu zboží

Na úvod » Reklamace

Reklamace

Uplatnění rozporu s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

Pravidla pro úspěšně vyřízení reklamace

Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu Motořetězy.cz se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Protože se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, jsme připraveni vám vycházet co nejvíce vstříc i v otázkách reklamací. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

  • Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem
  • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
  • Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše zákazník protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.
  • Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
  • Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení a záručního listu. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
  • Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně apod.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
  • Reklamační řízení ve vztahu k spotřebiteli se řídí jinými ustanoveními platné legislativy, než reklamační řízení ve vztahu k subjektům používajícím nakoupené zboží pro účel podnikání
  • Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku, doporučujeme také pojištění jeho dopravy.


Pro komunikaci reklamace

Pro získání informací k reklamaci prosíme použít email reklamace@motoretezy.cz nebo reklamační formulář viz níže

Jak zaslat reklamované zboží

Pro zaslání zboží k reklamaci prosíme dodržet tato pravidla:

  • Zasílací adresa: FT Sun sro – úsek reklamací, Pekárenská 77c, 37004 České Budějovice
  • Zásilka musí obsahovat:
    • reklamované zboží v původním obalu
    • vyplněný reklamační protokol – ke stažení ZDE
    • kopii faktury
 
Sdílet

Reklamační formulář

Reklamační formulář
 
 
 
 
 
(max. 5MB)
 
 
 
Řetězové sady za nejlepší ceny | Motořetězy.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

TOPlist