Reklamace
Uplatnění rozporu s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Pravidla pro úspěšně vyřízení reklamace
Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu Motořetězy.cz se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Protože se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, jsme připraveni vám vycházet co nejvíce vstříc i v otázkách reklamací. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
- Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem
- Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
- Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše zákazník protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.
- Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
- Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení a záručního listu. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
- Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně apod.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
- Reklamační řízení ve vztahu k spotřebiteli se řídí jinými ustanoveními platné legislativy, než reklamační řízení ve vztahu k subjektům používajícím nakoupené zboží pro účel podnikání
- Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku, doporučujeme také pojištění jeho dopravy.
Pro komunikaci reklamace
Pro získání informací k reklamaci prosíme použít email reklamace@motoretezy.cz nebo reklamační formulář viz níže
Jak zaslat reklamované zboží
Pro zaslání zboží k reklamaci prosíme dodržet tato pravidla:
- Zasílací adresa: FT Sun sro – úsek reklamací, Pekárenská 77c, 37004 České Budějovice
- Zásilka musí obsahovat:
- reklamované zboží v původním obalu
- vyplněný reklamační protokol – ke stažení ZDE
- kopii faktury
Sdílet